Mes įsikūrę

VšĮ "Victoria Gym sporto ir laisvalaikio centras"

Trinapolio g.11, Vilnius

Sporto klubo darbo laikas

  I - V         06:30 – 22:00 val.

VI - VII       08:00 – 22:00 val.

Telefonas pasiteiravimui:

8 620 98998

Victoria gym grožio centras:
8 612 66022

Get Adobe Flash player

Aerobikos treniruotės

Anticeliulitinė – intensyvi treniruotė, kurios metu atliekami stangrinimo pratimai pilvo, sėdmenų ir kojų raumenims. Sistemingas užsiėmimų lankymas padės atsikratyti viršsvorio ir patobulinti kūno linijas.

Body Toning – jėgos, kūno dizaino treniruotė. Lavinamos ir stiprinamos pagrindinės raumenų grupės naudojant svarelius, gumas ir pan.

Step – intensyvi treniruotė ant Step platformų, skirta vidutinio pasiruošimo lygio žmonėms.

Step + press – intensyvi treniruotė ant Step platformų + pilvo presas.

Step Interval – treniruotė ant Step platformų, skirta visiems kūno raumenims stiprinti. Intervalinė treniruotė, kurios metu jėgos pratimai atliekami pakaitomis su Step aerobikos pratimais. Vidutinis ir didelis intensyvumas, rekomenduojama vidutinio ir gero fizinio pasirengimo lankytojams.

Mix – treniruotė, kurioje derinamos visos aerobikos rūšys.

Latina Dance - unikalus ir labai originalus lotynų šokis, kuris yra derinamas su aerobika. Muzikos tempas vidutinis arba greitas ir labai aistringas. Gerina savijautą bei lavina viso kūno raumenų grupes.

Maxi Press – jėgos treniruotė lavinanti nugaros bei preso raumenis, stulbinantis rezultatas per trumpą laiką.

Step+UPB – treniruotė ant step platformų + jėgos treniruotė, stiprinanti viršutinės kūno dalies raumenis.

MT (Muscle Toning) - jėgos treniruotė, skirta visiems kūno raumenims. Stiprus, gražus kūnas bei Jūsų pasitikėjimas savimi per trumpą laiką. Tinkamai parenkant svorius, treniruotė skirta įvairaus fizinio pasirengimo klientams.

Stretching - raumenų tempimo pratimai. Tamprina sausgysles ir raiščius, panaikina raumenų traukulius.

Stretching + Press - raumenų tempimo pratimai + pratimai pilvo presui.

Interval - treniruotė, kurios metu jėgos pratimai panaudojant sportinį inventorių (svarelius, gumas ir t.t.) atliekami pakaitomis su aerobikos pratimais. Tinka įvairaus fizinio pasirengimo lankytojoms.

AKD - apatinei kūno daliai - blauzdoms, šlaunims ir dubeniui - skirti jėgos pratimai.

Kalanetika – karalių gimnastika, dar vadinama gražios figūros treniruote. Pratimai visiškai saugūs, tempia ir stiprina stuburo raumenis, koreguoja laikyseną, veikia „problematiškas“ vietas, t.y. šlaunis, klubus, sėdmenis, liemenį, stuburą. Tinka bet kokio amžiaus žmonėms.

AKD + press – apatinei kūno daliai + pilvo presas.

Upper body (UPB) + press – viršutinei kūno daliai + pilvo presas.

MT (Muscle Toning) - jėgos treniruotė, skirta visiems kūno raumenims. Stiprus, gražus kūnas bei Jūsų pasitikėjimas savimi per trumpą laiką. Tinkamai parenkant svorius, treniruotė skirta įvairaus fizinio pasirengimo klientams.

Pump – energinga jėgos ir ištvermės treniruotė, stiprinanti visus kūno raumenis. Jos metu naudojamos štangos, svarmenys, step platformos. Didesnis nei vidutinis treniruotės intensyvumas padės greičiau pasiekti norimų rezultatų per minimalų laiką.

Press + back - tai treniruotė, skirta pilvo preso ir nugaros raumenims stiprinti.

Aerobikos treniruočių tvarkaraštį rasite čia.

balkonu renovacija